Jak nakupovat

Doprava a vrácení
Způsob dopravy

1. Doprava zdarma do většiny zemí.
2. Balíček bude odeslán společností USPS nebo RoyalMail do 2–5 dnů po dokončení platby.
3. Dodání balíčku prostřednictvím EUB, ePacket, USPS nebo RoyalMail, aby se zabránilo dovozní dani podle různých zemí.
4. Balíček bude trvat 10-20 pracovních dnů a záleží na jiné zemi.
5. Po odeslání objednávky obdržíte e-mail s potvrzením zásilky na stejnou e-mailovou adresu, kterou jste použili při zadávání objednávky. Tento e-mail bude obsahovat pokyny, jak sledovat vaši objednávku. Pokud jste neobdrželi číslo sledování, zkontrolujte prosím spam. ve vaší e-mailové schránce.
6. Dojde-li z nějakého důvodu ke ztrátě nebo zablokování vašeho balíčku, znovu jej odešleme. Ujistěte se, že někdo bude k dispozici pro přijetí vaší objednávky, jinak vám může být balíček vrácen.

Backorder

Nemůžeme zaručit, že budeme mít všechny položky na skladě po celou dobu. Pokud vaše položka není na skladě a neočekává se, že bude na skladě do dvou pracovních dnů, budeme vás kontaktovat ohledně podrobností o nevyřízené objednávce nebo o možné náhradní položce, pokud je k dispozici. A zeptáme se, zda si můžete vybrat jiný model vyměnit nebo ne, pokud nemůžeme vrátit vaši objednávku a vrácení peněz bude trvat 15–25 pracovních dnů od zpracování bankovními systémy. Pokud máte kritickou nebo časově citlivou potřebu, neváhejte nám poslat e-mail, abychom zajistili, že se k vám vaše objednávka dostane, jakmile ji budete potřebovat.

Vrácení peněz

Vrácení peněz bude trvat 15–45 pracovních dnů od zpracování bankovními systémy.

Zpoždění

Data dodání nejsou zaručena a vaše objednávka může dorazit po předpokládaném datu příjezdu z různých důvodů, například:
1. Zpoždění způsobené počasím;
2. Dodávka je mimo hlavní město;
3. Nepředvídaná zpoždění jednoho z našich dopravců;
4. Zpoždění nedostupnosti produktu (produktů);
5. Doručení je na adresu PO Boxu nebo APO / FPO;
6. Zpoždění kvůli objednávkám zadávaným na dovolenou;
7. Zpoždění kvůli problémům s autorizací a ověřením kreditní karty;

Vrátit se
Přijímáme pouze níže uvedené důvody pro vrácení.
1. Odeslali se nesprávné položky
2. Vadné položky.

Výměny

1.V našem obchodě provádíme 30denní výměnu nebo vrácení peněz, pokud se vám nelíbí vaše objednávka. Položky pouze splňují následující situaci; zajistíme vrácení peněz a výměnu. Zboží musí být vráceno do 30 dnů. Zboží se nesmí nosit, upravovat ani umýt. K položkám musí být připojeny všechny štítky a originální balení stejné, jako když jste je obdrželi. Návratné náklady na dopravu by měly platit kupující.

2. Nepřijatelné důvody pro výměnu jsou: Objednal jsem si špatné produkty, položka vypadá na fotografii jinak, barva je na fotografii světlejší nebo tmavší, změnil jsem názor na aktuální objednávku a chci jinou objednávku atd.
zpět